Wat leer je? De training start met een korte introductie over UX design, zodat alle neuzen in dezelfde richting staan. We bespreken vervolgens hoe je zelf een customer journey map kunt maken voor jouw organisatie.
Welke route legt een gebruiker af wanneer hij in contact is met je organisatie? Komt hij via Google? Komt hij naar een servicepunt of winkel toe? Komt hij via een link in een e-mail naar je website toe? Welke content komt hij onderweg tegen? Welke calls-to-action zijn essentieel op zijn pad? Tijdens deze training bekijken we voorbeelden van bestaande customer journey's en bespreken we wat hun sterke en zwakke punten zijn. In het tweede en derde uur visualiseren we de huidige customer journey van jouw klant of van een andere, bestaande case. Je eindigt de training met een stapel ideeën voor het verbeteren van die journey. Je coach is Marjan Geerts. Ze heeft ondertussen 12+ jaar ervaring als UX designer en UX researcher bij verschillende bedrijven en organisaties. Ze zal op een eenvoudige manier de UX methodes uitleggen en iedere deelnemer helpen om ze toe te passen om zoveel mogelijk uit de opleiding te halen.
|